Nawet najwierniejszy opis nie rozbudzi wyobraźni klienta tak, jak profesjonalnie wykonane zdjęcie, które podkreśli najważniejsze zalety produktu. Fotografia produktowa wg CanZan’a to nie tylko szparowane zdjęcia na białym tle. Każdy produkt ma w sobie potencjał, który staramy się wydobyć. Eksperymentujemy z formą produktu, światłem które na niego pada, a także tym przez niego odbijanym. Skupiamy się na detalach i chcemy żeby oprócz idealnego przedstawienia produktu, zdjęcie opowiadało historię lub było umieszczone w najlepszym dla niego kontekście. Oferujemy zaawansowane sesje packshotowe, sesje kreatywne oraz aranżowane z udziałem modeli.
Zaawansowane sesje packshotowe służą do ciekawego i efektownego przedstawienia produktu. Na jego kompozycję, oświetlenie czy kadrowania poświęcamy dużo więcej czasu, skupiamy się również na detalach przedmiotu. Takie zdjęcia wykorzystywane są w katalogach, ulotkach czy na stronach www – mają one zachęcić odbiorcę do podjęcia decyzji zakupowej, poprzez wyrobienie w jego podświadomości przekonania, że dany produkt jest wysokiej jakości.
Sesje kreatywne wykonujemy, gdy produkt ma znamiona sztuki lub na taki ma być kreowany. Najważniejsza jest wtedy jego forma, która musi być osadzona w ciekawym otoczeniu i podkreślona przez specyficzne światło. Tego typu zdjęcia idealnie znajdują zastosowanie jako okładki katalogów lub plakaty.
Skale lub zastosowanie niektórych przedmiotów można przedstawić tylko przy dodatkowym udziale modeli. Umieszczamy wtedy dany produkt w wykreowanych sytuacjach, w których, w zależności od wymagań naszego klienta – jest on bohaterem pierwszo- lub drugoplanowym. W takim wypadku ludzie nadają produktowi życie oraz sens – odbiorcy dużo łatwiej jest wówczas utożsamić się z przedstawionym użytkownikiem przedmiotu, przez co jest bardziej pożądany.