Lufthansa | kampania wizerunkowa

Lufthansa Global Business Services jest międzynarodową strukturą należącą do Lufthansa Group – tą częścią struktury, która nie odpowiada za latanie per se. LGBS zajmuje się kompleksową obsługą biznesową oraz dostarczaniem nowoczesnych rozwiązań w zakresie finansów, księgowości, zarządzania zasobami ludzkimi oraz zakupów. 

Krakowskie biuro LGBS jest jednym z największych tego typu ośrodków Lufthansy poza Niemcami. Oprócz tego, podobne centra usług wspólnych znajdują się także w Manili, Bangkoku oraz Mexico City. 

 

W związku z nową kampanią wizerunkową, niemiecki dział PR – wraz z działem graficznym – przygotował wytyczne do nowej sesji fotograficznej. Powstałe zdjęcia miały się wkomponować w przygotowane wcześniej szablony, na których naniesione były już elementy graficzne oraz hasła przewodnie kampanii.  

Zdjęcia trwały ponad 10 godzin. Zaplanowaliśmy, że efektem finalnym będzie 6 kadrów, ale ostatecznie powstało ich trochę więcej i zostały one także wykorzystane w kampanii.  

W sesji uczestniczył producent, fotograf, wizażystka oraz asystent.  

Zdjęcia zostały użyte na stronie internetowej, w kampanii w prasie oraz przestrzeni publicznej, a także w wewnętrznych materiałach drukowanych.